...tervetuloa seuraamaan väkerryksiäni ja ajatuksiani - toivottavasti viihdyt ja palaat uudelleen!

maanantai 23. syyskuuta 2013

Kyllä mä täällä oon...

...vaikkei musta oo kuulunutkaan mitään yli kahteen kuukauteen, hups! Aika menee niin älyttömän nopeasti - nytkin olen 4 viikkoa kesälomaillut ja sekin aika on mennyt yhdessä hujauksessa!

Väkerryksiä on syntynyt tolkuton määrä tässä viime kuukausien aikana, mutta en nyt viitsi kiusata teitä kaikkien kuvilla, vaan laitan viimeksi valmistuneista potretin - nämä on kaikki tehty 7 veljeksestä.
Käväisin entisen työkaverin luona kyläilemässä ja vein tuliaisiksi tälläisen väkertämäni kranssin - mun mielestä yksinkertainen on kaunista, joten ajattelin tehdä itsellenikin samantyyppisen.
Opiskelutkin alkoivat tämän kuun alussa heti kunnon urakalla, nyt ollaan oltu kolmena peräkkäisenä lauantaina opiskelemassa ahkerasti, kuten kuvasta näkyy :o)
Ajeltiin eilen tyttärien ja kummityttömme kanssa päiväseltään Helsinkiin Cheekin keikalla ja kyllä se oli 660 km:n arvoista - aivan mieletön keikka ja olihan siellä muutama muukin, onneksi myös muitakin "mummoikäisiä" kuin minä ;)


Huomenna on kiva päivä tiedossa, ajellaan isosiskon, äidin ja isän kanssa tapaamaan enoamme, joka asuu vajaan parin sadan kilometrin päässä, siinä se viimeinen lomapäivä meneekin rattoisasti!

Nyt sukankudin käteen, kynttilät palamaan ja takkatuli loimuamaan - syksyn parhaita hetkiä!

3 kommenttia: