...tervetuloa seuraamaan väkerryksiäni ja ajatuksiani - toivottavasti viihdyt ja palaat uudelleen!

maanantai 14. toukokuuta 2012

Hemmottelua ja ärsytystä...

...äitienpäivänä minua hemmoteltiin oikein urakalla - en toki saanut kahvia sänkyyn, koska olen jo vuosia sitten sanonut, että minun takiani ei tarvitse nousta aamulla aikaisin, koska olen perheen aamuvirkuin ja annan mielelläni muiden nukkua vapaapäivänään niin pitkään kuin kukin haluaa. Joka tapauksessa nousin aamulla yksikseni ja sain vastaani kaksi pörisevää otusta, jotka toivottivat omalla hellyttävällä tavallaan hyvää äitienpäivää. Keitin aamukahvit ja söin pitkän kaavan mukaan aamupalan kaikessa rauhassa ja lueskelin päivän lehteä. Kun muu perhe nousi uniltaan, sain mansikkatäytekakkua (nam!), kaksi korttia ja toinen tyttäreni oli vielä ostanut äidin lempisuklaaata eli tummaa minttusuklaata. Kortissa oli vihje lahjasta, jonka tulen saamaan myöhemmin - eli tulen saamaan tässä jossain vaiheessa uuden polkupyörän ;o) - jippii, vanha onkin jo 18 vuotta vanha ja vemputtaa joka suuntaan ja on äärettömän raskas polkea. Kyllä uudella pyörällä sitten kelpaa hurautella ;o). 

Hemmoteltiin minua kyllä kukillakin - vanhempi tyttäreni toi jo aiemmin viikolla kauniin kimpun, jonka on itse sitonut ja suunnitellut työharjoittelupaikassaan...
Ja lauantaina sain vielä upean amppelikukan, joka sopii erittäin hyvin heinäseivästelineeseeni. 

Sitten sitä ärsytystä, josta vinkkasin otsikossa - olen tilannut maaliskuun puolessa välissä eräästä firmasta ommeltavia kangasmerkkejä  ja niitä ei vieläkään ole tullut, vaikka toimitusajaksi on luvattu 2-3 päivää. Olen laittanut varmasti kymmenen sähköpostia ko. firmaan, yrittänyt soittaa ja jättänyt soittopyyntöjä - mitään ei ole kuulunut ja kaikista eniten tässä ärsyttää se, että olen maksanut tilaukseni ennakkoon. Tänään vihdoinkin sain sieltä puhelimeen jonkun, joka lupasi soittaa takaisin, mutta yllätys yllätys mitään ei ole kuulunut ja kun soitin uudelleen, niin ihme ja kumma, puhelu meni vastaajaan...Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja tein ilmoituksen ko. firmasta - sainkin sieltä vastauksen, jotta kyseisestä yrityksestä on tehty useampia ilmoituksia.

Ärsytys kyllä hellitti pikkuisen töitten jälkeen, kun pääsin kokohierontaan - nautittavaa nyt, kun oli kyseessä neljäs hieronta kahden viikon sisällä eikä enää ottanut niin kipeää - kiitos Marjo!

Ärsytys hellittää myös sillä, kun katselee näitä meidän karvakorvia, jotka osaa ottaa rennosti...tässä Rinkelin tyylinäytteitä...

Väkerrysrintamallakin on pikkuhiljaa jotain valmistumassa, mutta niistä myöhemmin jonain toisena päivänä. 

2 kommenttia:

  1. Heippa! Kiitos viimeisestä paketista! Se oli ihana, kuten kaikki aikaisemmatkin! :) Kävin hakemassa paketin eilen, mutta en vaan illalla enää jaksanut siirtää kuvia koneelle ja blogiini. Postaus tulee tänään. :)

    VastaaPoista
  2. Voi sinun harmistustasi.
    Onneksi on kuluttajaneuvonta olemassa. Toivottavasti asia selviää ja saat tilaamasi merkit tai rahasi takaisin.
    Nuo kissat on kyllä aivan mahtavat rentoreinot =D

    VastaaPoista